streda, 27. januára 2016

recept na vegetariánske fašírky


Máte radi fašírky? Ak ste odpovedali "áno", tak Vás dnešným receptom určite poteším :) Pripravila som si pre Vás recept na zdravé zeleninové fašírky, ktoré sú chuťovo skutočne vynikajúce a na prípravu veľmi jednoduché. Receptom som sa inšpirovala z knihy Moje jedlo 2 od Pyca, ktorý som si však ľahko upravila. Keďže som tieto ´fašírky´ dneska robila už po tretíkrát, rozhodla som sa s Vami o recept podeliť. U nás doma sme si ich nevedeli vynachváliť a tak možno po vyskúšaní zachutia rovnako aj Vám :). Či už si ich dáte na raňajky, obed alebo večeru je len a len na Vás a kludne ich môžete 
použiť miesto mäsa do žemle a urobiť si tak hamburger :) 



Ako si tieto chutné fašírky urobíte? Ak to chcete vedieť, tak čítajte ďalej :) 


Môj tip č. 1: Tofu som použila lahôdkové, môžete však pokojne použiť ktorékoľvek iné.
Môj tip č. 2: Miesto 1/2 dávky tofu odporúčam použiť syr Eidam 45%, poprípade týmto syrom môžete nahradiť tofu úplne.
Môj tip č. 3: Ak nemáte k dispozícii ovsenú múku, môžete použiť cícerovú alebo si ovsené vločky môžete pomlieť.
Môj tip č. 4: Možno viacerí z Vás Tamari doma nemajú a ju môžete nahradiť klasickou sójovou omáčkou alebo ju jednoducho úplne vynechať. 
Určite tým nič nepokazíte :)


Ak sa rozhodnete fašírky vyskúšať, určite mi dajte vedieť ako Vám chutili :) 
Majte sa krásne! 
L.

3 komentáre:

  1. Síce nie som milovníkom fašírok, tieto vyzerajú skvelo ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tieto by ti určite chutili :) Keby sa vyprážali, tak by boli aj chrumkavé presne ako tie klasické (už raz som ich vyprážala v kokosovom oleji), ale v rúre tak nechrumkajú ale i napriek tomu sú fakt super :)

      Odstrániť