nedeľa, 17. januára 2016


Na koniec týždňa som si pre Vás pripravila zhrnutie za posledné dva týždne, vlastne od začiatku Nového roku 2016. 
Na Instagram sa snažím prispievať čo najčastejšie a pokiaľ chcete, kludne ma môžete sledovať  TU :) 

Na úvod začnem vynikajúcimi raňajkami: volské oká s "refried beans", avokádom a zeleninou.

Pre viac fotiek klik na Continue ...

 1. Narodeninová RAW torta k babkiným 75. narodeninám.
S kakaovým základom a ovocnou vrstvou posypanou kokosovými chipsami. Celá torta vážila 3kg, takže bola fakt ťažká!
2. Môj prvý novoročný post na Instagrame a moje prianie pre všetkých do Nového roka.
3. Prvý sneh a môj milovaný Sunny sa z toho veľmi tešil. Jeho typická póza.
4. Cestou k babke na Nový rok a nekonečná radosť z napadaného snehu.

Klasické chia overnight oats s ovocím.

 1. Keď nestíham zjesť raňajky, jednoducho si ich vezmem so sebou. Dokonca aj tie slané.
2. Tri miešané vajíčka so zeleninou v mason jar. A cestou som si dokúpila aj obľúbenú tyčinku Bombus.
3. Moja obľúbená tyčinka? Jednoznačne kakaová RAW PRO, úplný top pre mňa.
Ktorá mi chutí úplne najmenej je práve marhuľa/kešu.
4. Ovocné smoothie s lesným ovocím. 

Moja ranná klasika. Úžasné raňajky, tentokrát v podobe kaše s kokosom a sledovanie noviniek na Instagrame.

 1. Príprava lasagní a následné čakanie na to, či sa vôbec podaria.
2. Týmto výrokom by sa mali riadiť podľa mňa všetci :)
3. Krabičkový obed so sebou. Cuketové lasagne s pyré a rukolou.
4. Pondelkové ráno = čerstvý začiatok a vstup do nového týždňa.

Vynikajúci obed: pečené zemiaky na olivovom oleji s fazuľkami a jablkovo-cviklovým šalátom.

Fotografie z dnešného dňa :) Tento víkend som začala navštevovať výživový kurz a som z neho úplne nadšená! Trvá síce od rána od ôsmej do večera do piatej, ale ten čas tak neskutočne uteká, čo je samozrejme aj tým, že ma to najmä baví a tak som pri plnom vedomí (narozdiel od prednášok v škole :D). Už teraz viem, že som si vybrala správnu inštitúciu na kurz a hneď počas tohto víkendu, hoci sme len začali som nazbierala nové poznatky :) Víkend mi ubehol ako voda a už sa neviem dočkať toho budúceho :) Hneď ráno pred výukou cestou z vlakovej stanice som sa zastavila v McCafé, kde som si kúpila veľké Café Americano. Ako krabičkový obed som si na dnes pripravila makové rezance s paradajkami, rukolou posypané mletými vlašskými orechami a čiernym sezamom. Napriek tomu, že som zatiaľ jedla makové cestoviny len na sladko, táto kombinácia bola perfektná! :) Keďže som sa dostala už k poslednej koláži, tak to na dnes aj ukončím a na záver Vám už len zaprajem dobrú noc a úspešný začiatok zajtrajšieho nového týždňa :) Nechajme sa 
prekvapiť, čo nám prinesie. Majte sa krásne!

1 komentár:

  1. Krásne fotky a tá kopa dobrého jedla! Až som opäŤ vyhladla :)

    OdpovedaťOdstrániť