pondelok, 15. februára 2016



Krásne pondelkové ráno Vám prajem! :) Tento týždeň som netradične začala slanými raňajkami, ktoré som nemala už strašne dlho. Raňakové kaše na rôzne spôsoby mali prednosť a tak som sa rozhodla to trošku pozmeniť. Toto však popravde nebolo jediným dôvodom a keďže na kurze sme tento víkend prešli už k zostavovaniu jedálnička (a zároveň k môjmu "obľúbenému" počítaniu) tak sa budem snažiť o to, aby bol ten jedálniček fakt pestrý :) Jednotvárny jedálniček by asi väčšinu ľudí po čase omrzel a preto má taký jedálniček vyzerať pestro a zároveň vyvážene. Samozrejme musím dodať, že to záleží od každého jedinca individuálne a je jasné, že nie každý má čas na vyváranie a tam to je treba zohľadniť a jedálniček tomu aj prispôsobiť. Ja našťastie aj sama pre seba pripravujem jedlá , v ktorých používam väčšinou stále tie isté ingrediencie a príprava je vždy veľmi jednoduchá, rýchla a s minimálnym množstvom prísad. A samozreme, nie je to stále to isté :) Už budúci víkend ma čakajú skúšky, na ktoré sa už musím začať učiť a taktiež obhajoba záverečnej práce. Keď ešte pomyslím na to, že musím písať diplomovku (ku ktorej sa dostanem vždy až niekedy neskoro večer, ak vôbec) a ešte aj pracovné povinnosti, tak mi vychádza z toho, že ma čakajú pestré nasledujúce týždne. Samozrejme, čo ma baví najviac je práve všetko týkajúce sa kurzu, pretože ma to strašne baví a samy dobre viete, že potom tie veci sa aj učia najlepšie :) Nikdy som si však nebola myslela, že zostavovanie takého jedálnička je až tak časovo namáhavé. Cez víkend sme mali zostaviť jednálniček na 1 deň pre pána, nášho fiktívneho klienta a robili sme to 3 hodiny. Ale je to zároveň zaujímavé a 
ten čas pritom veľmi rýchlo uteká :)



Ale aby som už prešla konečne aj k raňajkám, tak ako môžete vidieť, dneska som si pripravila volské oká na kokosovom oleji, k tomu som si udusila čerstvé šampiňóny s pórom, doplnila to zeleninovým mixom s uhorkou a pridala pečivo :) Celé som si to posypala sušenou petržlenovou vňaťou, bazalkou, kayenskou paprikou a čiernym sezamom. Nikdy nezabúdajte na veľa semienok do jedál, ktoré Vám dodajú potrebné živiny a zdravé tuky. Po tom, čo som sa naučila na kurze, budem mať kaše asi zasypané všetkým čo doma nájdem :D A skutočne by ste neverili, koľko minerálov vieme získať napr. z petržlenovej vňate :) Takže skutočne si jedlá spestriť aj o takéto prísady. Celková doba prípravy raňajok asi 10 minút, takže výhovorky, že niekto nemá 
čas neplatia :)



Ak sa so mnou podelíte v komentároch o to, akými raňajkami ste odštartovali nový pracovný týždeň, budem len rada :) 
Majte sa krásne!
L.

1 komentár:

  1. Mňam ! :) Vyzerá to skvelo :) Mám rada tieto tvoje pondelkové pozitívne príspevky :) hneď to zlepší celý deň !
    GIVEAWAY ! THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovedaťOdstrániť