nedeľa, 21. februára 2016

recept pre milovníkov polievok ♥



Ahojte! Ako sa máte? Ako trávite Vaše nedeľné popoludnie? :) Ja už od rána trávim čas učením, tentokrát však nie do školy, ale na sobotnú skúšku, ktorá ma čaká na kurze. Ani tomu nemôžem uveriť, že ten čas tak rýchlo utiekol, pretože mi to pripadá ako keby som tam začala chodiť len včera. Som však veľmi rada, že som nepremrhala šancu a nakoniec sa tam prihlásila. Ten kurz mi dal strašne veľa, nielen čo sa týka informácií z oblasti výživy, ale taktiež veľa osobných skúseností lektorov, o ktoré sa s nami každý víkend delili. Už len dúfať, že sa mi v sobotu skúšky a obhajoba záverečnej práce podaria a potom sa 
uvidí čo ďalej :) 



Aby som si však medzi učením trošku oddýchla, rozhodla som sa uvariť niečo nové. Opäť raz som sa inšpirovala Ellou, pretože keď mám chuť pripraviť si niečo netradičné, tak začnem listovať v jej kuchárskej knihe alebo si pozerám recepty na jej blogu. Ella je pre mňa určitým spôsobom vzor v tejto oblasti, pretože jej recepty a jedlá sú vždy pestré, farebné a väčšinou aj zaujímavé, čo sa týka kombinácií jednotlivých potravín. Na jej blogu som zahliadla vynikajúci recept na šošovicovú polievku s mrkvou a kokosovým mliekom, ktorá ma už na prvý pohľad veľmi zaujala a tak bolo hneď jasné, čo bude nakoniec variť :) Recept nájdete na tomto odkaze a určite neváhajte a uvarte si ju niekedy tiež :) Spestríte si tak jedálniček o niečo nové a jej chuť Vás zároveň veľmi milo prekvapí. Pre mňa je to jednoznačne jedna z nalepších polievok aké som kedy jedla. A mimochodom ... už sa neviem dočkať ako si 
tento týždeň kúpim aj jej druhú knihu :))


Ja som si vrch polievky poliala kokosovým mliekom pre ešte krémovejšiu chuť a posypala petržlenovou vňaťou. 


Odo mňa je to na dneska všetko, prajem Vám pekný zvyšok víkendu a zároveň aj úspešný nový pracovný týždeň :)
Majte sa pekne!
L.

7 komentárov:

  1. Tak ať se ti zkoušky povedou! já mám polévky moc ráda, hlavně na večer :) určitě ji vyzkouším! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) tak potom tuto urcite vyskušajte :)

      Odstrániť
    2. Ďakujem :)) tak potom tuto urcite vyskušajte :)

      Odstrániť
  2. Polévka vypadá báječně, takové mám moc ráda musím říct :)
    Sweet Life with Lena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nedávno som robila hokkaido polievku s kokosovou smotanou a bola neskutočná ! Keďže teraz čas tekvíc nie je, určite skúsim túto :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to mě fakt pobavilo, protože jsem si musela šošovice najít ve slovníku :DDD Ale jinak vypadá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D:D tiež mávam ten problém s niektorými českými výrazmi inak :D hlavne čo sa týka mesiacov :D

      Odstrániť