štvrtok 17. marca 2016


Ahojte! Dneska som si pre váš pripravila sľúbenú recenziu na RAW tyčinky, ktorou určite poteším všetkých milovníkom raw tyčiniek :) Tieto tyčinky (výnimočne) sa na mojom blogu zatiaľ neobjavili, hoci tí, ktorí ma už sledujete dlhšie ste mohli postrehnúť, že už takmer všetko čo má označenie RAW ste tu mohli vidieť. Ja tie produkty fakt milujem a keďže rada skúšam nové veci, vždy som sa snažila kupovať niečo nové, aby som toho ochutnala čo najviac. Vždy mi robili radosť aj vaše pozitívne reakcie na tieto články, vďaka ktorým ste aj vy potom dané produkty skúsili a osvedčili sa vám. ČO sa týka raw tyčiniek, tie boli vždy mojím favoritom. Keď som mala chuť na sladké alebo ma čakalo cestovanie zo školy, práve raw tyčinkami, krekrami, či pizzou som to hneď vyriešila :). Podľa mňa spĺňajú všetko to, čo by zdravá sladkosť spĺňať mala. Sú vyrobené čisto z prírodných surovín, bez pridaného cukru a vynikajúca sladká chuť je len veľké plus, ktoré ocení nejeden z nás. V súčastnosti je trend raw tyčiniek už pomerne rozšírený, čomu sa ja osobne veľmi teším. Najväčšiu radosť mám snáď z toho, že sa postupne objavujú aj na pultoch v supermarketoch, či dokonca na benzínkach a tak už len zostáva dúfať, že
ľudia miesto presladených nezdravých tyčiniek so zložením cez tri riadky siahnu práve po takýchto tyčinkách.



Ochutnala som už rôzne značky ako napr. Bombus, Lifebar, Lärabar, RawBite, HappyBar a tentokrát som mala možnosť ochutnať aj tyčinky od MaxSport. Respektíve, mala by som, keby sa mi medzičasom nediagnostikovala HIT a tak som si na pomoc prizvala maminu a sestru, ktoré ochutnávali tentokrát za mňa. Na jednej strane to má výhodu, lebo ja by som vychválila asi všetko :D Zatiaľ sa mi nestalo, že by mi niečo s označením RAW nechutilo. Vlastne... áno. Nechutí mi jedine Bombus tyčinka s príchuťou marhuľa (ktorú zas na druhej strane moja kamarátka miluje). Keďže mamina a sestra sú osoby, čo
konzumujú úplne bežné jedlá a klasické sladkosti, tak tá recenzia bude o to zaujímavejšia a hlavne objektívna :) Tak môžme začať:


Ako prvú sme ochutnávali príchuť kokos a kešu orechy. Ja mám túto kombináciu pri tyčinkách najradšej zo všetkých, takže mne by zaručene chutila. A tá vôňa! Hneď ako som tyčinku otvorila, tak som zacítila sladkú vôňu kokosu a ďatlí. Tyčinka obsahuje kúsky kešu orechov, ktoré sú jasne viditeľné a nie 
sú uvedené v zložení len na parádu, ako sa občas pri niektorých produktoch stáva. 

PLUS:
vôňa
 príjemná chuť kokosu
nie je presladená 
kúsky kešu orechov
chutila jej zo všetkých tyčiniek najviac

MÍNUS:
-
PLUS:
vôňa
nie je presladená
výrazná chuť kokosu
kúsky kešu orechov

MÍNUS:
po prežutí cítiť akúsi čudnú chuť
zo všetkých troch tyčiniek jej chutila najmenej


Ako druhá sa ochutnávala tyčinka s príchuťou jablko-škorica
Podobne ako prvá, aj pri tejto po otvorení môžete zacítiť príjemnú vôňu jablka, ktorá si získa nejedného z vás. 
Mamina ju označila zo všetkých troch tyčiniek ako úplný TOP a veľmi jej chutila. 

PLUS:
veľmi dobre vonia
výrazná chuť škorice

 MÍNUS:
-
PLUS:
príjemná vôňa jablka hneď po otvorení
ocenila výraznú chuť škorice podobne ako sestra
pre maminu bola táto tyčinka najlepšia zo všetkých

MÍNUS:
-

Ako posledná sa ochutnávala tyčinka s príchuťou kakao a lieskové oriešky. 

PLUS:
výrazná chuť kakaa
je šťavnatá

MÍNUS:
v tyčinke síce vidieť kúsky orieškov, ale nie je ich tam cítiť
PLUS:
výrazná chuť kakaa
táto tyčinka jej veľmi chutila a zaradila ju na 2. miesto hneď po tyčinke s príchuťou jablko-škorica 

MÍNUS:
-


A dostali sme sa na koniec :) Pevne verím, že sa vám dnešný príspevok páčil a pokiaľ ste nemali ešte možnosť ochutnať tieto tyčinky, tak určite neváhajte a vyskúšajte ich. Podľa mňa lepšia sladkosť ako práve RAW tyčinky ani nie je a ako zdroj energie sú absolútne perfektné :) A čo vy? Chutnali ste už tieto tyčinky od MaxSport? Ktorá príchuť vám chutí najviac? Je niečo, čo vnímate inak než bolo spomenuté v recenzi?  Budem rada, ak sa podelíte v 
komentároch na vašu skúsenosť s týmito RAW tyčinkami :) Odo mňa je to na dnes všetko a vám prajem krásne prežitý zvyšok dňa ♥

9 komentárov:

  1. Kokosová a nebo jablečná, ale pro mě spíš jablečná- miluji skořici! Ve všem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak potom sa zhodujete s názorom mojej maminy, tiež jej tá jablková chutila najviac :) Získala si ju hneď ako ju ochutnala :)

      Odstrániť
  2. Od MaxSport som mala zatiaľ len proteínové tyčinky, ktoré som ochutnala všetky a všetky sú úžasné ! :) takže určite vyskúšam veľmi rada aj tieto ! :) milujem všetko RAW takže viem, že mi budú chutiť :D
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hééééj, viem ktoré myslíš :) to boli uplne prvé proteínové tyčinky čo som jedla :D to už bolo dávno. A sú veľmi dobré, to musím súhlasiť zas ja :)

      Odstrániť
  3. Vyzerajú byť skutočne chutné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyhle tyčinky jsou naprosto skvělé, pro mě jedny z nejlepších raw tyčinek. Miluji hlavně tu kokosovou

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Měla jsem kokosovou a oříškovou a za mě jsou obě TOP! Jedny z mála těchto tyčinek co mi opravdu chutnají =)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem tyto tyčinky nikdy neochutnala, ale vždycky jsem chtěla, takže moc děkuju za tento článek, protože mi s koupí a výběrem hodně pomohl. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééj, no to ma veľmi teší :) Budem rada, ak potom napíšeš, ktorá z nich ti chutila najviac :)

      Odstrániť