nedeľa, 13. marca 2016

HIT recept: cuketová kaša s mangom a chia semienkami


Krásne dobré ráno prajem ♥ Hneď na úvod sa vám chcem veľmi pekne poďakovať za pozitívne komentáre k poslednému článku, ani si neviete predstaviť ako veľmi si ich cením. Ja som takú odozvu vôbec nečakala a neskutočne ste ma potešili :) Zároveň ma to aj akýmsi spôsobom motivovalo, aby som i napriek okolnostiam nezanevrela na blog. Budem sa i naďalej snaži pridávať jedlá a recepty, veď koniec koncov, piecť môžem doma aj pre ostatných, takže pre nich to bude len veľké plus :D Čo sa týka raňajok, tak dnešné ráno som si spríjemnila ovsenou kašou, do ktorej som si počas varenia zamiešala nastrúhanú cuketu. Tento typ kaše mi veľmi chutí a zväčšený objem, ktorý kaša získa je už len príjemný bonus :) Cuketa má v kaši neutrálnu chuť, tak sa nebojte aj takejto kombinácie, pokiaľ ste ju ešte náhodou neskúšali. Na vrch kaše som si pokrájala mango a na záver som si ešte kašu posypala 
chia semienkami, ktoré na spestrenie sypem snáď úplne všade :) Čo dobré ste si pripravili na raňajky vy? :)



Toto je odo mňa nateraz všetko a ja sa momentálne veľmi teším, lebo dnes budem fotiť a písať recenziu na raw tyčinky, 
s ktorou mi ako hlavný ochutnávač bude pomáhať sestra. Dúfam, že článok sa čoskoro objaví na blogu :)
Pekný zvyšok dňa vám prajem ♥

2 komentáre:

  1. Mňam ! Tá vyzerá skvelo ! Ja som si prvýkrát urobila cuketovú ovsenú tak, že som cuketu nastrúhala nahrubo a nebola dobrá, no potom som ju nastrúhala natenko a bola skvelá ! :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Včera jsem pekla bananabread, takže volba dnešní snídaně byla jasná =).
    Těším se na recenzi, z raw tyčinek mi zatím nejvíce chutná od Bambus, arašídová =)

    OdpovedaťOdstrániť