utorok 8. marca 2016


Máte chuť na obmenu, čo sa týka raňajok? V tom prípade neváhajte a vyskúšajte ryžovú kašu, ktorú som si dneska ráno uvarila na raňajky aj ja. Ryžová kaša sa predáva aj ako instantná v bio obchodoch (čo veľa ľudí obľubuje, pretože príprava je veľmi rýchla), ale ja osobne ich v obľube nemám a oveľa radšej si privstanem skôr, obetujem tých pár minút a nejakú si ráno uvarím.  Či už ide o ovsenú, pšenovú, ryžovú alebo kašu z quinoi, snažím sa ich trošku striedať. Aj dneska som dala prednosť klasickej ryži, ktorú som si jednoducho uvarila na kašu a potom už len rozmixovala. Výhoda ryže spočíva v tom, že sa nevarí veľmi dlho a tak máte celé raňajky hotové približne v priebehu desiatich minút. Aké kaše si robíte najčastejšie vy? Máte radi instatné kaše 
alebo si ich radšej varíte podobne ako to robím ja? 



Prísady na 1 porciu:
60gr ryže basmati
1 vajíčko
50ml domáceho kokosového mlieka (ak nemáte domáce, použite to husté z plechovky)
cca. 100gr nastrúhanej karotky
na posypanie: granátové jablko

Postup prípravy:
Ryžu zalejete vodou a varíte do zhustnutia. Ja do nej prilievam vodu dovtedy, kým poriadne nezhustne a nie je mäkká. 
V miske si rozšľaháte pomocou vidličky vajíčko a spolu s nastrúhanou karotkou ho primiešate do ryži počas varenia. 
V prípade potreby opäť dolejete vodu a varíte ešte aspoň 2 minúty. Keď je kaša uvarená, môžete si ju rozmixovať v mixéri 
(to robím ja), ale je to voliteľné. Napokon si ju posypete vašim obľúbeným ovocím, ja som v tomto prípade zvolila granátové jablko. 


Na záver ešte dodám, že mám rozpísaných niekoľko článkov. Neviem sa dostať k ich dokončeniu, lebo mám veľa povinností do školy aj mimo nej, píšem si diplomovú prácu a ešte mi aj začala prax, ktorú snáď nejakým spôsobom aj prežijem. Z článkov, ktoré mám rozpísané sú to napr. novinky aj nenovinky do kuchyne (ktoré majú zo všetkých príspevkov najväčšiu sledovanosť a budú rozdelené do dvoch článkov, no a zrejme to budú posledné články z tejto série), aktuálny stravovací režim (ktorý sa mi zmenil nedobrovoľne zo dňa na deň) a tiež recenziu na raw tyčinky, pri ktorých som požiadala na pomoc sestru (keďže ich nemôžem), takže aspoň budete mať názor od absolútne nestrannej osoby, pretože mne vždy chutí úplne všetko (a čo je raw tak tam už fakt nie je o čom :D). Dúfam, že sa mi to podarí postupne publikovať. Ešte by som vám rada popriala aj všetko najlepšie k dnešnému sviatku MDŽ, nech ho prežijete 
príjemne :) Majte sa krásne!

2 komentáre:

  1. Všechno s mrkvičkou je výborné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam to vyzerá skvelo ! Milujem všetko s mrkvou takže určite vyskúšam ! :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť