štvrtok 24. marca 2016

recept, ktorý poteší milovníkov kávy ♥


Obľubujete kávu? Neviete si bez nej predstaviť vaše ráno? Ste aj vy aspoň tak veľkí kávičkári ako ja? Ak ste odpovedali áno, tak vás zaručene poteším dnešným receptom na smoothie, ktoré malo doma veľký úspech :) U nás doma sme milovníkmi kávy všetky. Mamina, sestra a aj ja. S tým ako mi bola zistená HIT obzvlášť dbám na to, čo jedávam a hlavne na kvalitu potravín, ktoré konzumujem. Zeleninu, ktorú viem, tak kupujem hlavne domácu alebo bio, kupované rastlinné mlieka som vymenila za také, ktoré si každý deň vyrábam doma a momentálne by som si dala pár faciek za to, že som kedysi inestovala peniaze do tých kupovaných krabicových mliek, ktorých zloženie je také aké je. Pred dvoma rokmi som vám písala recenziu na PowerCofee a ja som sa k nej opäť raz vrátila a minulý týždeň si ju konečne objednala. Predpokladám, že o tejto káve nepočujete prvýkrát a ak náhodou áno, tak viac info a podrobný popis kávy nájdete kliknutím na tento odkaz. Táto káva je všeobecne známa tým, že si do nej môžete zamiešať kokosový olej, pravé 82% maslo a neváhajte pridať aj škoricu, či holandské kakao. To je spôsob prípravy, ktorý pozná väčšina milovníkov powercoffee, ale viete aká je tá káva skvelá 
domácim krémovým kokosovým mliekom? :)) To je určite tiež niečo, čo musíte vyskúšať, ak ju raz budete mať doma. 



1 banán
1 hrnček domáceho rastlinného mlieka (ja som použila kokosové mlieko)
100ml vody
1 porcia kvalitnej BIO kávy (ja som použila organické espresso)
na dosladenie: 1PL agáve sirupu/medu/ďatlového sirupu (voliteľné)
na posypanie: holandské kakao

Kávu si pripravíte klasicky ako zvyknete. Mne moja porcia vyšla na 1/2 šálky. 
Všetky ingrediencie spolu rozmixujte vo výkonnom mixéry a môžete servírovať. 
Vrch smoothie si na záver môžete posypať holandským kakaom. 


Pevne verím, že sa vám dnešný recept páčil a že smoothie vyskúšate. 
Ak tak urobíte, určite mi dajte vedieť ako vám chutilo :)
Majte sa krásne, pekný zvyšok večera vám prajem ♥

4 komentáre:

  1. mňam kávu milujem a hoci nemám tú power coffee určite by sa to dalo spraviť aj s inou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kávu milujem a toto vyzerá naozaj super ! :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť