utorok, 22. marca 2016

HIT recept: večera plná farieb


Máte aj vy radosť z tohto krásneho jarného počasia podobne ako ja? Mňa to inšpirovala a pripravila som si takú pestrofarebnú večeru, ktorá síce nie je ničím veľmi špeciálna, ale zato bola skutočne vynikajúca. Obsahuje suroviny, ktoré sa opakujú v mojom jedálničku stále dokola, takže teraz som to spojila do jedného a možno vás to inšpiruje urobiť si niečo podobné. Koho by bavilo jedávať stále dookola to isté, no nemám pravdu? Čo večeriate najčastejšie vy?




Na 1 porciu budete potrebovať:
60gr quinoi 
250gr tekvice 
150gr brokolice
150ml domáceho kokosového mlieka
štipka himalájskej soli
na posypanie: mango, konopné semienka lúpané, chia semienka


Postup:
Brokolicu a tekvicu si dáte variť do väčšej panvice. Keď trošku zmäknú, prisypete quinou, kokosové mlieko a varíte pokiaľ sa quinoa neuvarí. 
Ochutíte podľa vašej chuti pridaním soli a iných korenín.
Po dovarení premiestnite do misky alebo na tanier a posypete mangom, konopnými semienkami a chia semienkami. Jednoduché, zdravé a chutné :)


Prajem vám krásny zvyšok večera ♥
L.

2 komentáre: