štvrtok, 21. apríla 2016

recept: tyčinky, ktoré vám dodajú energiu


Je večer, mám už voľno a tak si sedím a premýšľam o tom, že pridám nejaký príspevok. Tentokrát to bude opäť recept, ktorý som robila ešte počas víkendu doma, ale nebol čas ho pridať skôr a tak som sa k tomu konečne dostala :) Určite všetci poznáte flapjacky, raw tyčinky a vlastne zdravšie alternatívy ´sladkostí´, po ktorých siahnuť ak cestujete, ste v škole alebo proste dostanete chuť na sladké. Ja osobne preferujem jednoznačne to, čo si doma urobím sama. V tyčinkách v obchodoch (okrem tých raw) je popridávaných toľko zbytočností, čo tam skutočne ani nemusia byť. Doma si navyše viete vyrobiť tyčinky, ktoré budú obsahovať to čo máte radi, osladíte si ich prírodným sladidlom podľa chuti a budete presne vedieť, čo ste pri ich výrobe použili. V tomto recepte som použila produkt Morning Mix od Powerlogy, ktorý som dostala, aby som z neho pripravila nejaké dobroty :) Predpokladám, že po zhliadnutí Morning mixu by vás ako prvé napadlo uvariť si kašu. Áno. Aj to je jedna z možností, ale ja som ho použila trošku inak a urobila som domáce energy bars, ktoré sú zaujímavé tým, že nielenže vás nabijú energiou, ale taktiež sú ideálne do tohto teplého počasia. Zaujíma vás prečo? Tieto tyčinky sú chladené v mrazničke a tak ich môžete konzumovať hneď po vytiahnutí z mrazničky alebo si ich môžete nechať trošku ´odstáť´ ako to robila 
moja mamina. To už je len na vás :)


100gr jemne mletých ovsených vločiek
100gr kešu orechov natural
2PL medu (resp. podľa vlastnej chuti)
5 kvapiek vanilkovej arómy
1 banán


A pre lepšiu predstavu, čo všetko v Morning Mixe nájdete :)

Celé kešu orechy nasekáte na väčšie kúsky a zmiešate s ovsenými vločkami, morning mixom a škoricou. Do misky primiešate mandľové maslo, med, roztlačený banán, vanilkovú arómu a všetko spolu premiešate, aby vznikla hustá hmota. Túto hmotu premiestnite na menší obdĺžnikový plech a uložíte do mrazničky najlepšie cez noc. Ak by ste chceli tenšie tyčinky, tak môžete použiť väčší plech. Na druhý deň nakrájate hmotu do tvaru tyčiniek a môžete 
konzumovať.


Morning Mix je zmesou všetkého, čo majú raňajky obsahovať. 
Výhodou je rôznorodosť nakoľko sa tam nachádza viacero druhov vločiek a okrem nich ešte aj rôzne druhy semienok. 
A že je všestranne využiteľný môžete vidieť aj samy :) 
Ja si ho viem dokonalo predstaviť aj pri príprave granoly, ktorú tiež určite vyskúšam. 


Páči sa vám Morning Mix? Zaujala vás táto raňajková zmes? 
Doma tyčinky každému veľmi chutili, tak ich určite neváhajte vyskúšať tiež :) Nabudúce sa môžete tešiť na recept na extra čokoládovú raw tortu, ktorá je úplný top a všetci čo ju chutnali si ju nevedeli vynachváliť :) Dokonca som sa stretla aj s reakciami, že lepšiu tortu ešte nejedli. Zatiaľ sa s vami lúčim a 
prajem vám krásny večer ♥ 

2 komentáre:

  1. Teda! Vypadá to krásně!! Takovéhle tyčinky mám hrozně ráda. Anet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam tie vyzerajú úplne úžasne ! Raňajkovú zmes som ešte nikdy nemala doma, ale vyzerá veľmi chutne a uvažujem nad ňou :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť