streda 6. apríla 2016

spoločné raňajky a recept na zdravú verziu "nutelly"


Veľmi rada varím a pečiem jedlá pre ostatných a tak sa často stáva, že maminu čaká po príchode z práce večera a sestre rada pripravím raňajky pred odchodom do školy alebo ju čakám s dobrou večerou po dni strávenom v škole. Varenie milujem, oddýchnem si pri tom a mám rada momenty, keď si spoločne sadneme za stôl. V dnešnom príspevku uvidíte raňajky, kedy sme sa spoločne najedli so sestrou predtým než odišla do školy, pričom obe sme 
mali odlišné jedlá a tak sa možno niektorým z nich inšpirujete :) 



Ja som si uvarila ovsenú kašu v domácom kokosovom mlieku, ktorú som ozdobila čučoriedkami a chia semienkami. Kaša sestre veľmi nechutí a dá prednosť radšej iným jedlám a tak som pre ňu pripravila niečo úplne iné. Ja jedávam kašu denne a len občas sa stáva, že ju vymením za vajíčka. To je väčšinou vtedy, keď sa mi náhle minú vločky a prídem na to neskoro. Mám ju veľmi rada a lepší začiatok dňa si snáď ani neviem predstaviť :) Sama na sebe si všímam, že sa mi tie obdobia striedania raňajok veľmi menia, lebo jeden čas som úplný maniak na kašu a raňajky musím mať sladké, ale potom príde
obdobie, kedy raňakujem stále vajíčka. Stáva sa vám to tiež? Máte radšej sladké alebo slané raňajky?




... a sestrine raňajky vyzerali nasledovne


Čokoládu má veľmi rada a tak som jej urobila raňajky v podobe tekvicového chlebíka, ktorý som pridávala na blog včera. Na ten som jej natrela nutellu, resp. jej zdravšiu verziu v porovnaní s tou klasickou a vrch som ozdobila čučoriedkami :) Na prípravu nutelly som použila mandľové maslo, na ktoré sa 
len ťažko hľadajú tie správne slová, pretože je tak strašne dobré ♥ 

A vlastne... najradšej by som ho celé vyjedla lyžicou :D Jediné 100% maslo, ktoré som jedla kedysi bolo arašidové, ale to som si povedala, že by som si ho už viackrát asi nekúpila. Neoslovilo ma, čo sa o tomto mandľovom povedať nedá. Chuťovo je fakt vynikajúce, sú tam kúsky mandlí a skutočne som bola milo prekvapená s úplne odlišnou konistenciou ako pri tom arašidovom. Som veľmi rada, že mandle sú jediné orechy, ktoré smiem pri HIT konzumovať a tak si môžem spestriť jedálniček o túto dobrotu. Maslám som úplne prepadla v USA a dovtedy som nechápala ako môžu každému tak strašne chutiť, pretože mňa vôbec neoslovili. Až počas leta som im postupne prišla na chuť, čo som si vlastne priniesla aj domov a odvtedy ich zbožňujem. Máte aj vy radi 
orechové maslá? Ktoré maslo máte najradšej? :)


Chcete vedieť ako si doma urobiť zdravú nutellu?
Je to veľmi jednoduché a rýchle. Receptom na nutellu som sa inšpirovala zo stránky POWERLOGY, avšak som nepoužila ani škoricu ani vanilku, ale pridala som trošku kokosového oleja. Ten môžete pridať v prípade, že sa vám nutella zdá trochu hustá a máte radi redšiu. Toho stačí fakt troška a hneď sa 
vám bude lepšie natierať na chlebík :)


Zároveň ste si mohli všimnúť ako úžasne sa dá využiť tento tekvicový chlebík. 
Včera to bola verzia raňajok na slano s vajíčkami a dneska takto na sladko s nutellou a čučoriedkami :) 


Akými raňajkami ste začali dnešný deň vy? :)
 Prajem vám krásny zvyšok dňa ♥

2 komentáre:

  1. Mňam tá vyzerá úžasne ! :) Milujem takéto zdravé verzie napríklad nutelly :) Určite vyskúšam :) a mandľové maslo mám takisto veľmi rada :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Khách sạn Furama Resort Đà Nẵng khách sạn 5 sao cao cấp
    Đi vi vu đến Đà nẵng ở khách sạn Premier Village Đà Nẵng Resort
    Khu nghỉ dưỡng Vinpearl Luxury Đà Nẵng của tập đoàn Vingroup
    Khách sạn Hyatt Regency Đà Nẵng giá phòng tốt, book nhanh
    Khu nghỉ dưỡng cao cấp Pullman Danang Beach Resort
    Novotel Đà Nẵng Khách sạn cao cấp bên sông Hàn thơ mộng
    LOA LOA : Đặt phòng Sandy Beach Resort Đà Nẵng
    Khách sạn có bể bơi trên nóc nhà đầu tiên tại Việt Nam tại A La Carte Đà Nẵng
    Bana Hills Mountain Resort : Khách sạn trên đỉnh Bà Nà.
    VNA Holidays gói du lịch giá tốt.

    OdpovedaťOdstrániť