štvrtok 26. mája 2016

our kind of morning


Takéto rána sú moje najobľúbnejšie ♥ 
Rána, kedy si môžem raňajky zjesť bez toho, že by som sa niekam ponáhľala a dokonca mám čas urobiť raňajky aj pre iných. Napríklad ako dneska :) 



Keďže sestra má ešte len pred štátnicami, tak som sa rozhodla, že aj jej spríjemním ráno menšími raňajkami a urobím jej radosť takouto formou. Keďže ona nie je práve ten "kašovitý" typ ako ja, má radšej skôr niečo veľmi jednoduché a rýchle. Práve preto som sa rozhodla pre takéto skvelé a zároveň veľmi jednoduché raňajky, pri ktorých nemusíte dlho postávať v kuchyni a čakať pokiaľ sa vám uvaria. Biely jogurt je taká klasika, ktorou v kombinácii s kvalitným musli, či domácou granolou určite nič nepokazíte. Práve naopak :) Pridáte ešte ovocie a môžete sa veselo pustiť do chutných raňajok, ktoré vás nabijú dostatočnou energiou do nového dňa. Granolu si rada vyrábam doma, ale dneska som siahla po Morning mixe, ktoré má skvelé a ´čisté´ zloženie bez pridaných cukrov. V Morning mixe nenájdete nič iné, okrem pohánkových a pšenových vločiek, pohánkovej kaše, amarantových guliečiek, jablčnej vlákniny, slnečnicových, tekvicových a chia semienok, no a veľké kúsky mandlových lupienok :) Na záver som jej tam ešte pridala jej obľúbené ovocie- 
banán, ktorý som posypala troškou cejlónskej škorice. 


A čo moje raňajky? To je už taká klasika, ale poviem vám, že som si kašu riadne vylepšila a v poslednej dobe nejedávam nič iné. Asi ste si stihli všimnúť, že veľmi často sa v mojich kašiach objavujú chia semienka. Ja som si kašu na tento spôsob fakt veľmi obľúbila a určite odporúčam vyskúšať ju všetkým. Podľa mňa si ju zamilujete tiež :) V mojej raňajkovej kaši je však ešte niečo nezvyčajné, čo by vám možno nenapadlo do kaše pridávať. Ide o kokosovú múku, ktorá kašu nielenže zahustí, ale taktiež jej aj zároveň pozdvihne chuť a urobí ju ´inou´. Postup ako si pripraviť takúto raňajkovú kašu nájdete nižšie.

Večer si namočíte do vody 1PL chia semienok, aby vám do rána krásne nabobtnali. Ráno si nasypete do hrnca približne 40gr ovsených vločiek, 2PL kokosovej múky a zalejete si to dvonásobným množstvom tekutiny (ja pridávam vodu a mandľové mlieko v pomere 1:1). Keď kaša zhustne, prilejete nabobtnané chia semienka, 1 nastrúhanú hrušku (vy môžete použiť napríklad aj jablko) a vodu. Varíte do zhustnutia a vami požadovanej konzistencie, 
keďže niektorí majú radi redšie a iní zas hustejšie kaše. Fakt ju odporúčam vyskúšať, podľa mňa si ju veľmi obľúbite :)


Pevne verím, že sa vám dnešný raňajkový príspevok páčil a že som vám vnukla aspoň trošku inšpirácie na to, čo si pripraviť na raňajky, 
pretože raňajky môžu byť fakt rôzne a zároveň zdravé a chutné :) 

5 komentárov:

  1. Nádherné fotografie! ♥ Aj tvoje raňajky vyzerajú úplne skvelo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak nádherně nazdobené :) úplně škoda jíst :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Ja si práveže o to viac potom vychutnám raňajky :) Teraz mám aspoň trošku času sa s jedlom pohrať :)

      Odstrániť
  3. Mňam to vyzerá úžasne ! :) Držím sestre palce a určite vyskúšam :) Morning mix mám doma a neskutočne mi chutí. Je to zázrak ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť