piatok 24. júna 2016

Elisabeth Pattiserie ♥ | Place to eat & drink


V dnešnom príspevku vám predstavím krásne miesto, ktoré určite neváhajte navštíviť, ak sa raz ocitnete v Nitre. Po včerajších promóciách sme sa rozhodli zájsť práve sem, pretože už dlhší čas som sledovala túto útulnú kaviarničku prostredníctvom FB a veľmi som tam túžila ísť. Ak máte radi alebo vás láka Paríž, kaviareň Elisabeth Pattiserie si zamilujete! Nemusíte chodiť ďaleko, pretože sa nachádza práve v "srdci" Nitry a nájdete ju skutočne veľmi ľahko. Celý interiér vás uchváti akonáhle do nej vstúpite. Kaviareň nie len krásne zariadená, ale ponúka aj množstvo úžasných zákuskov a koláčikov, z ktorých bolo skutočne ťažké si vôbec vybrať :) Keďže to boli moje promócie, povedala som si, že v tento deň si tiež doprajem koláčik a tak som sa snažila vybrať to najmenšie zlo a tak voľba padla na bezlepkový kávový cheesecake, ktorého korpus bol z mandľovej múky a bol skutočne famózny! Každý si vybral niečo iné a s výberom boli maximálne spokojní úplne všetci a vychutnali si každý kúsok :) Babka s ockom si pochutnali tiež na toastoch, ktoré krásne rozvoniavali, nechýbali tiež limonády a na záver samozrejme kávička. Trošku ma mrzí, že som ten exteriér a tiež interiér neodfotila podrobnejšie, ale určite 
som tam nebola poslednýkrát a táto kaviareň sa tu ešte objaví :)



Všetko zariadenie, doplnky, kvetiny, celé prostredie bolo presne v štýle, ktorý mám ja najradšej :) 


Tak tento veterník bol v skutočnosti fakt gigantický :D 


... a tuto už máme rôzne cheesecake-y ♥


Tie limonády vyzerali v skutočnosti veľmi dobre a v ponuke ma tiež zaujala čučoriedková s levanduľou, ktorá môže byť tiež výborná a osviežujúca :)


Už spomínané toasty aj s bazalkou ...


Zaujalo vás toto miesto rovnako ako mňa? Čo by ste si vybrali vy? :)

3 komentáre:

  1. Teda!! Ta kavárna vypadá fakt báječně!! Píšu si to poznámek a jestli tam někdy budu, tak určitě zajdu!!

    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takáto kaviareň je v Nitre ? A to som tam každý deň a ani o tom neviem !! Musím tam určite zájsť :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť