štvrtok, 2. júna 2016

HIT recept a tip na výborné a odlišné raňajky než obyčajne

Dobré ráno! Dnešný deň sa začal úplne úžasne, lebo som si po dlhej dobe urobila odlišné raňajky než obyčajne a ešte som ich dokonca stihla aj odfotiť, upraviť a napísať pre vás recept. Hoci som veľkým milovníkov rôznych druhov káš, veľmi rada si z času na čas urobím raňajky s vajíčkami. Aj tie sa dajú pripraviť na rôzne spôsoby a tak som okrem klasického volského oka primiešala jedno vajíčko aj k mojim obľúbúbeným sladkým zemiakom a vznikli z toho perfektné placky hotové za niekoľko minút. Príprava týchto raňajok vám skutočne nezaberie viac než 5-10 minút a navyše vám môžem zaručiť, že si 
ešte aj pochutnáte. Prečo teda neskúsiť niečo nové? :)

 na 2ks zemiakových placiek
100gr sladkých zemiakov (batátu)
1 vajíčko
1čl horčice (voliteľné)
štipka himalájskej soli
troška extra panenského kokosového oleja/maslo ghee na potretie panvice
Postup je ako inak viac než jednoduchý. V miske si pomocou vidličky rozšľaháte vajíčko a potom k nemu prisypete najemno nastrúhané sladké zemiaky. Všetko spolu premiešate, dochutíte podľa potreby štipkou himaláskej soli a pre lepšiu chuť môžete kludne pridať 1čl horčice. Takto pripravenú zmes si rozdelíte na polovicu a opekáte na troške extra panenského kokosového oleja alebo masla ghee na panvici. Ja to robievam väčšinou tak, že si vytvarujem na panvici zmes do tvaru placiek, panvicu prikryjem pokrievkou, chvíľku počkám pokiaľ sa spodná časť placky neupečie a následne placku obrátim a opäť 
prikryjem. 

Môj tip: Placky som si natrela maslom ghee a výborne chutia v kombinácii s volským okom alebo praženicou.


Pevne verím, že sa vám dnešný recept páčil a snáď vyskúšať takéto alebo podobné raňajky tiež :)
Prajem vám krásny zvyšok dňa!
S pozdravom,
Luci.

2 komentáre:

  1. Vyzerá to výborne, ale ja by som si to skôr dala ako obed alebo večeru. R8no proste na takéto jedlá vobec nemám chut.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď jasné :) To je už úplne individuálne :)

      Odstrániť