sobota, 20. augusta 2016

HIT raňajky: zdravo&chutne


Raňajková ovsená kaša je vždy príjemný spôsob ako vykročiť do nového dňa ♥ Ja na raňajkové kaše nedám dopustiť a len skutočne výnimočne začínam deň inou formou raňajok. Ak máte tip na iné raňajky, ktoré sa platí vyskúšať, budem rada, ak mi recept zanecháte v komentári :) Sama veľmi dobre viem, že sa to vždy mení a tie obdobia ´obľúbených´ jedál sa striedajú pomerne často a tak rada vyskúšam niečo nové, či už pre seba alebo pre mojich blízkych.




Hoci si väčšinou počas varenia rada primiešavam do ovsených vločiek nejaké to ovocie alebo dokonca aj zeleninu, v tomto prípade som dala prednosť klasike a tak som si ovsené vločky len jednoducho uvarila v mandľovom mlieku, ozdobila mojím obľúbeným ovocím- mangom a na záver posypala chia semienkami :). 

BIO mandľové mlieko z DM

Skvelý štart do nového dňa a zároveň aj perfektný začiatok víkendu :)

Majte sa krásne, 
L.

2 komentáre:

  1. táto kaša vyzerá geniálne :) tiež ich rada robím na raňajky :) a kúpila som si aj mandľové mlieka tak to s nimi vyskúšam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite vyskúšaj! :) na kašu je úplne ideálne :)

      Odstrániť