štvrtok 18. augusta 2016

random photos: Instagram&InstaStory

Ahojte! :) Po dlhšom čase som si pre vás pripravila príspevok s takýmito ´random´ fotkami z Instagramu, na ktorom ma môžete sledovať TU. Väčšina týchto fotiek nie je tak úplne z Instagramu ako takého (lebo tam väčšinou publikujem už upravené fotky najčastejšie jedál), ale tieto fotky sú hlavne z InstaStory, čo je na Instagrame úplná novinka. Mne osobne sa táto aktualizácia veľmi páči, nakoľko som mala stiahnutý aj Snapchat, ktorý som však vôbec nevyužívala. Na InstaStory sa mi páči najviac to, že nemusím ľudí, ktorých sledujem vyhľadávať, ale mám automaticky možnosť pozrieť si ich fotky. Veľkú výhodu vidím aj v tom, že fotky nemusím upravovať, nemusím sa zaoberať s tým, či je dobré osvetlenie, prostredie a podobne. Jednoducho odfotím a publikujem :) Aké sú vaše pocity? Využívate InstaStory? Ste spokojní s touto novinkou? :) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára