štvrtok, 1. septembra 2016

po dlhom čase opäť #mojeovesna



Krásne dobré ráno prajem! ♥
Po dlhšom čase som mala konečne čas a tak raňajky typu "overnight oats", ktoré som si pripravovala predchádzajúce dni už večer, aby som si ich ráno len zobrala so sebou dneska vystriedala moja obľúbená ovsená kaša. Užila som si ten pocit, že si môžem v pokoji vychutnať teplé raňajky bez zbytočného náhlenia sa a kombinácia, ktorú som dnes vyčarovala z toho, ´čo kuchyňa dala´ bola fakt perfektná! Ak by ste radi skúsili niečo nové, neváhajte a vyskúšate práve takúto ovsenú kašu :) Ako si ju pripravíte? Opäť veľmi jednoducho! Ovsené vločky som si uvarila v mandľovom mlieku klasickým spôsobom a počas varenia som do kaše primiešala ešte polovicu nastrúhanej červenej repy. Žiadne sladidlo potrebovať nebudete, nakoľko repa kašu príjemne osladí a tak nič iné nie je potrebné. Keď má kaša hustú konzistenciu, premiesnite si ju do misky, ozdobíte mangom, cottage cheesom (ja používam bezlaktózový) a na záver už len posypete kokosovými chipsami. Tak jednoduché a zároveň skutočne chutné. Cottage cheese kaši dodal úplne nový rozmer a bolo to opäť niečo nové :) 


Pevne verím, že sa vám tento tip na raňajky páčil a prajem Vám krásny zvyšok dňa!

3 komentáre:

  1. Vyzerá to báječne :) Raňajkové tipy mám rada, je fajn začať deň nejakou dobrotou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nooo, to je zajímavá kombinace, děkuji za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť