sobota 22. októbra 2016

random fotky: piatok | FreshMarket | obed & najlepší cheesecake

Ahojte! Vítam vás pri novom článku, v ktorom som si pripravila zopár fotiek, ktoré som postíhala nafotiť počas včerajšieho dňa :) Jedna obrovská výhoda bývania v Bratislave je, že človek tu má veľa možností a keď má v práci voľno, je hneď niekoľko miest, ktoré môže navštíviť. Freshmarket bolo miesto, kam som chcela ísť už veľmi dlho, pretože som počula naň samé chvály, ale ešte nikdy som nemala možnosť tam zájsť. Práve včera nastal ten deň, kedy sme sa tam so sesternicou vybrali a všetko poriadne preskúmali :) Je tam množstvo obchodíkov so zdravou výživou, čerstvou zeleninou a ovocím, mäsom, či mliečnymi produktami a tak si tam určite nájde každý to svoje. Ja osobne som si nakúpila v 
Zelenom obchode a tiež obchode s názvom Paleo ako životný štýl a tie produkty vám neskôr určite ukážem v samostatnom článku :)  

Na poschodí Freshmarketu sa nachádzajú gastro prevádzky, kde sa okolo obeda začne zbiehať obrovské množstvo ľudí, ktorí tú zrejme trávia svoje obedné prestávky. Vtedy máte skutočne čo robiť, aby ste vôbec našli miesto, kde si svoje jedlo môžete vychutnať. S Kiki sme dlho krúžili, kým sme sa konečne rozhodli kam pôjdeme a nakoniec zvíťazil Hummus & Couscous Bar. Ponuka sa nám páčila najviac a výber bol skutočne bohatý. Keďže z hľadiska HIT hummus tolerujem, tak som bola rada, že som si našla aj niečo pre seba :) Ako môžete vidieť na fotke, s hummusom veru nešetrili. Nič lepšie ako práve fallafely si k tomu neviem predstaviť a tieto boli úžasne chrumkavé a fakt perfektné. K tomuto jedlu bola podávaná zeleninová príloha a ja som veľmi ocenila, že tam necápali všetko rad radom, ale ste si mohli vybrať to, čo máte radi a tak 
som sa úspešne vyhla olivám, jalapeno papričkám (hoci tie by som si veru aj dala), kyslým uhorkám a tiež paradajke. 



Kiki mala trošku inú kombináciu a dala si hummus s kuracím mäskom, chilli, jalapeno, zeleninou a dressingom. 
Veľmi jej chutila aj krevetová polievka, ktorá bola z tej istej prevádzky :) 

Po obede sme prechádzali okolo kaviarne/pekárničky, kde nás zaujali neodolateľné cheesecake-ky. Miesto sa volá Fertucha a verte mi, lepší cheesecake som snáď ešte ani nejedla! Všetko bolo domáce a bol tam bohatý výber bezlepkových a aj bezlaktózových dezertov. Ľudia sa tam striedali jeden po druhom, rad bol nekonečný a všetky dezerty mizli rýchlosťou blesku. Napriek tomu zhonu boli slečny veľmi milé a najviac ma mrzí, že som nevedela pre vás odfotiť ešte a interiér, ktorý napriek tomu, že bol malý, bol veľmi útulný :) Čo sa týka môjho výberu, vybrala som si mangovo-kokosový cheesecake a Kiki si pochutnala na cheesecake-u s karamelovou polevou. Obe sme si ich nevedeli vynachváliť a 
skonštatovali sme, že sem sa teda určite vrátime :)


Viac fotiek po rozkliknutí článku ...


... ich popisy na stenách sa mi veľmi páčili a nevedela som sa na ne vynadívať:)


Pár dezertov som postíhala odfotiť, ale ani zďaleka to nie je všetko čo tam majú... 
to treba jednoducho vidieť (a hlavne ochutnať) osobne :)


Mrkvová torta na prvej fotke bola zo špaldovej múky a ja som veľmi váhala nad figovým cheesecakom, ktorý bol nielen z tvarohu, ale aj z ricotty, pretože vyzeral famózne! 
Nakoniec som sa rozhodla pre ten mangový, tak možno niekedy nabudúce :)


A tento makový cheesecake? Ten mal fakt veľký úspech ako som si všimla :)


Na svoje si prišli nielen milovníci sladkého, ale taktiež aj slaného :)

Aj nakúpiť som postíhala. Už by sa zišlo pripraviť aj príspevok do sekcie "Novinky a (ne)novinky do kuchyne" 
a tak ho určite môžete v blízkej dobe očakávať, pretože som kúpila celkom zaujímavé potraviny :) Už sa teším, ako sa s vami o to podelím!


Premýšľala som nad tým, že by som takýmito príspevkami prispievala častejšie, lebo rada chodím na nové miesta a možno by takéto odporúčania/postrehy/recenzie boli zaujímavé aj pre vás. Budem rada, ak mi napíšete váš názor a či by sa vám takéto príspevky páčili. Podľa mňa 
by to bolo celkom príjemným spestrením medzi samými receptami. Čo myslíte? :) 

Odo mňa je to na dnes už všetko a pevne verím, že sa vám článok páčil. 
Majte sa krásne, cez víkend si oddýchnite, strávte čas s tými, ktorých máte radi, veľa sa usmievajte a využite čas podľa vašich predstáv :)

S pozdravom,
Luci.

2 komentáre:

  1. tak toto je len provokovanie s tými koláčikmi. Wau, vyzeraju všetky užasne. No musím niekedy zavítať do freshmarketu, lebo aj tie vaše obedy vyzeraju velmi chutne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, všetko vyzerá neskutočne dobre! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť