streda, 5. októbra 2016

random photos: Instagram

Ahojte! V dnešnom článku som si pre vás pripravila také ´random´ fotky, ktoré sa objavili na Instagrame počas minulého mesiaca, septembra. Ten čas fakt tak neskutočne letí, že si to ani nestíham uvedomovať a jeden mesiac strieda ten druhý. Hneď prvé dve fotky, ktoré môžete vidieť nižšie sú fotky, na ktorých som zachytila medaile z bežeckých podujatí. Nebehala som už fakt dlho (vlastne niekoľko mesiacov odkedy som mala problémy s nohou), ale keď som začiatkom septembra zaregistrovala, že bude bežecké podujatie Telekom Night Run, veľmi som sa chcela zúčastniť. Nešlo mi o to, aby som to odbehla najlepšie alebo nebodaj, aby som niečo vyhrala. Chcela som byť súčasťou toho behu, pretože sa mi páčila myšlienka bežať večernou Bratislavou na miestach, na ktorých som doposiaľ nebola a spoznať mesto takýmto spôsobom mi prišlo skvelé! :) V cieli sme všetci obdržali krásnu medailu, ktorú som si odložila na pamiatku. Nebolo tomu inak ani čo sa týka druhého behu, ktorý som absolvovala v Nitre. Tam som už nebežala 10km, ale 5km, pričom išlo o charitatívny Avon beh. Štartovný balíček bol bohatý a v cieli nás neminula krásna medaila, ktorou som obohatila svoju skromnú zbierku :) Tí, ktorí sa zúčastnili alebo sa pravidelne zúčastňujú takýchto hromadných behov vedia, že je to niečo úplne iné behať takto pohromade a tá atmosféra je fakt skvelá :)

Pre tých, ktorých by to možno zaujímalo, tak 10km Telekom Night Run som odbehla za 01:03
a Charitatívny Avon beh na 5km som odbehla na moje počudovanie za 00:26.



Ochutnala som aj túto skvelú tyčinku od MaxSport s príchuťou vanilka/mandle a je fakt perfektná! 
Vždy keď dostanem chuť na sladkosť, veľakrát siahnem práve po tejto tyčinke :)

Druhá fotka pochádza z krásneho miesta v Bratislave, ktoré je výborné na prechádzku alebo len tak na oddych, 
keď túžite mať pokoj od všetkého a od všetkých. Ak raz pôjdete okolo Kuchajdy, určite prechádzku nevynechajte.

Freshlandia v Centrali ma fakt prekvapila s tým širokým spektrom ovocia a zeleniny, ktoré tam ponúkajú. Niektoré druhy som dokonca videla 
po prvýkrát a medzi ne patrili bez pochýb aj tieto farebné karfioly. Neviem, či ste sa už vy stretli s niečím takým, ale ja teda rozhodne nie :) 


Tradičné veľmi jednoduché raňajkové kreácie kašičiek s rôznymi kombináciami. Nevynechám ani jedno ráno bez ovsenej kaši, ktorá ma príjemne povzbudí do nového dňa a dodá mi potrebnú energiu :) Na prvej fotke môžete vidieť kombináciu hrušky s cottage cheese-om a kokosovými chipsami. 

Na tej druhej nesmeli chýbať čerstvé figy, ryžová vláknina, puding bez laktózy a opäť kokosové chipsy. 


Skúmali sme aj rôzne miesta v Bratislave a tak sme zavítali aj do kaviarne Štrbské presso
kde som si vychutnala šálku kvalitného espressa v takej krásne šáločke ako môžete vidieť samy :) 

Zašli sme aj do Yeme, kde som ochutnala latte s mandľovým mliekom a kamarátka si pochutnala na tej úžasnej pomarančovej RAW tortičke, 
ktorú si veľmi pochvaľovala.

Kam som už dlho túžila ísť bolo Mondieu, pretože ich dokonalé jedlá som obdivovala prostredníctvom FB a Instagramu. 
Keď sa konečne naskytla príležitosť, návšteva Mondieu nenechala na seba dlho čakať a objednala som si šalátik s cícerom, 
granátovým jablkom, pečenou tekvicou a hummusom. K šalátu nechýbal ani čerstvý chlebík, ktorý bol fakt perfektný! 


A tu môžete vidieť môjho malého zlatého smeja, ktorý ma týmto krásnym úsmevom a roztomilým pohľadom víta stále doma :)) 
Toho by som nevymenila za nič na svete! ♥

RAW cestoviny, ktoré som si zakúpila ešte počas RAW Food and Life Festu som využila na prípravu obeda. Veľmi som ich chcela vyskúšať, lebo som si nevedela dosť dobre predstaviť ako môžu chutiť. V podstate, voňali presne tak isto ako keď si zalievate klasické instantné cestoviny zo sáčkov. tá vôňa bola identická. Chuťovo to už bolo o niečom inom a mali takú hutnú konzistenciu a boli veľmi sýte! Avšak ako som si tie cestoviny premiešala so zeleninou, úplne sa rozpadli a vôbec nemali žiadny tvar. Ostali len mini čiastočky. Ak by som to mala zhrnúť, tak áno, oplatilo sa ich vyskúšať a boli 
fajn, ale cena 4€ mi príde trošku prehnaná za 100gr cestovín. 


Prišli sme k záveru a odo mňa je to na dnes všetko. 
Prajem vám pekný zvyšok tohto upršaného večera a snáď sa ozvem už čoskoro aj s nejakým receptom :)

S pozdravom,
Luci.

2 komentáre: