pondelok, 17. októbra 2016

recept na extra čokoládovè smoothie ♥


Máte radi smoothies? Ste zároveň aj milovníkmi čokoládových dezertov?Toto extra čokoládové smoothies si môžete pokojne dopriať na desiatu, či olovrant, ale tiež aj ako sladký dezert po obede a rozhodne ním zaženiete chuť na sladké :)



na 1 porciu čokoládového smoothie potrebujete:
200gr jahôd
1 banán
2čl holandského kaka
1 hrnček rastlinného mlieka (najlepšie kokosové/mandľové)
2 kocky horkej čokolády
na osladenie: 1PL agave sirupu/medu/ďatlového sirupu (voliteľné)
Čokoládu si rozpustite vo vodnom kúpeli a potom ju spolu s ostatnými ingredienciami v mixéri dôkladne rozmixujte. 


6 komentárov:

  1. Ach, Luci, takto provokovať! Na smoothies som fičala hlavne minulý rok v lete, keď som ešte pracovala inde a vždy do mňa padali veľmi skoro ráno v nočnej službe. Teraz už nemám priestor, kedy ich do jedálnička zaradiť, ale toto tvoje mi pripomenulo, že by som to mala nejako prehodnotiť.
    Fakt neviem, ako to robíš, ale tvoje fotky sú proste úžasné a dychberúce, takmer ako od profesionála. Nestačím sa vynadívať.
    Maj sa krásne a príjemný týždeň!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jarka, ďakujem krásne za tvoj komentár! Ty mi vieš s pár riadkami hneď prispieť k tomu, aby som mala deň krajší :) Velmi ma teší, že sa ti fotky páčia :) Smoothies su skvelé najmä v lete, ale určite super alternatíva do prace alebo do školy so sebou aj v zime, hoci to ovocie je už o niečom inom :/ Krásny týzden prajem aj tebe :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, ovocie v zime je dosť problematické, ale aj vtedy sa dá vybrať, najmä z rôznych citrusov. A teším sa hlavne na kaki a granátové jablká!
      Ja som zas rada, ak môžem niekoho aspoň na diaľku trochu potešiť, ono to blogovanie je niekedy nevďačná práca a preto ocením snahu a kvalitu, keď môžem. U teba mám vždy istotu, že to bude tip-top a teším sa na každý článok. Takže ďakujem!

      Odstrániť
  3. Luci, tyhle fotky se ti strašně povedly. Ne, že by se nepovedly jiné, ale tohle je bomba :) Až jsem dostala na jeden koktejl chuť jak hrom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bože to vypadá krásně!
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovedaťOdstrániť