utorok, 25. októbra 2016

simple & delicious lunch bowl


Jednoduchý, ľahký a rýchly obed? Presne tomuto popisu zodpovedá ten môj dnešný, ktorý som si narýchlo pripravila z toho, čo som v tom momente v chladničke našla. Ale viete čo? Presne takéto typy jedál fakt zbožňujem  Hlavne to tekvicové pyré, na ktoré fakt nedám dopustiť a ktoré aj spolu s hummusom dodá každému jedlu úplne iný rozmer. Takýmto spôsobom si môžete spestriť hociktorý šalát a uvidíte, že si to 
skutočne zamilujete :)



Mimochodom, dneska sa koná v Bratislave workshop v rámci Asociácie blogerov, ktorý sa bude niesť v znamení témy: Ako úspešne blogovať o jedle so Silvou Horeckou. Zúčastním sa ho tiež a som veľmi zvedavá na celý priebeh, nakoľko som na podobnej akcii ešte nebola :) Bude to opäť 
raz niečo nové, tak verím, že sa zároveň aj niečomu zaujímavému priučím. Vám aj naďalej prajem krásny zvyšok dňa a majte sa pekne!  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára