nedeľa, 6. novembra 2016

HIT lunch bowl | delicious&nutritious



Hľadáte menšiu inšpiráciu na obed? Rýchly, chutný a jednoduchý? Vyskúšajte niečo podobné ako som si dneska urobila ja a zaručene si pochutnáte :) Ani pri tomto obede nechýbala moja najobľúbenejšia tekvicová omáčka, ktorej recept nájdete v tomto príspevku. Odkedy som si ju robila prvýkrát, odvtedy ju jedávam takmer denne, pretože je príjemným spestrením nielen cestovín, ale taktiež aj úplne jednoduchého šalátu. 
Postrehla som veľmi pozitívne ohlasy na ten recept, tak neváhajte a vyskúšajte ho určite tiež :). 



Čo všetko nájdete v tejto mojej obedovej miske?

● cestoviny z quinoi s tekvicovou omáčkou a kukuricou
● kučeravý šalát
● brokolicu
● mango
● vegánsky "syr" s príchuťou chedar
● biely sezam


Prajem vám aj naďalej krásny zvyšok víkendu! ♥

2 komentáre:

  1. Mmm! tak to musím vyzkoušet! miluju všechny zdravé potraviny a recepty! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, vyzerá to skvele, to musím vyskúšať!

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť