utorok, 13. decembra 2016

random fotky: Instagram & InstaStory

Ahojte! Dneska som si pre vás pripravila článok s random fotkami z Instagramu, v ktorom však nájdete zopár fotiek aj z InstaStory :) Hneď na úvod by som začala s tým, že takto pred Vianocami som sa rozhodla urobiť radosť jednému z Vás balíčkom, ktorý môžete využiť buď pre seba alebo ho môžete niekomu podarovať pod stromček :) Balíček obsahuje produkty značky Powerlogy a to konkrétne: 1kg Power Coffee Espresso, original maslo ghee a bio cejlónsku škoricu, čo predstavuje hodnotu viac než 50€. Ako si už mnohí z Vás mohli všimnúť, mojou najobľúbenejšou časťou dňa sú raňajky, ktoré ma vždy veľmi pozitívne naladia a dodajú mi tiež potrebnú energiu, aby som sa mohla s nadšením vrhnúť do nového dňa. Ja si najradšej pripravujem kaše v kombinácii s rôznym ovocím a semiačkami a bola by som veľmi rada, ak by ste sa taktiež o tie vaše obľúbené raňajky so mnou podelili :) Stačí ak ich jednoducho odfotíte na Instagram, použiete hashtag #mojepowerranajky a ja si potom vyberiem jedného z vás v nedeľu 18.12., ktorému balíček pošlem začiatkom budúceho týždňa, aby bol u vás čím skôr. Neváhajte a 
určite sa zapojte! :)


Na tejto fotke môžete vidieť úžasný a hlavne veľmi jednoduchý obed, ktorý som si pripravila pred dvoma dňami a potom rovno aj do krabičky na druhý deň do práce. Sú to jednoduché ryžové špirály, ktoré som si po uvarení zmiešala s uvarenou zeleninkou a vegánskou "syrovou omáčkou", ktorá tomu dodala úžasnú krémovú konzistenciu. Na záver som ešte pridala čerstvý šalát a samozrejme hummus, ktorý cápem hádam 
všade :D


Viac fotiek po kliknutí na Continue ... 


Sestra mala v novembri narodeniny a ja som zamierila domov, aby som jej pripravila nejakú sladkú tortičku. Úplnou improvizáciou sa mi podaril takýto cheesecake, ktorého strednú vrstvu som pripravila z cream cheesu, mascarpone a tvarohu. Vrchnú vrstvu som chcela mať ovocnú a tak som mrazenú lesnú zmes roztopila v kokosovom mlieku a (neviem vôbec čo mi to napadlo) primiešala som k zmesi ryžovú krupicu, ktorá omáčku krásne zahustila. Všetko som povarila a nakoniec naliala na strednú vrstvu. Musím povedať, že odozva bola len a len pozitívna a torta 
každému veľmi chutila :) 


... nuž a ovocie to celé len spestrilo :)


Odkedy som si kúpila hodinky Fitbit, nosím ich na ruke nonstop a neviem si ich vynachváliť. Obzvlášť oceňujem ich presné meranie vzdialenosti a prejdených krokov, ktoré vám vypočítajú bez toho, aby ste museli mať na sebe nonstop hrudný pás, čo mi na ostatných typoch takýchto hodiniek veľmi prekážalo. Nakoľko mám sedavé zamestnanie, voľné dni sa snažím využiť prechádzkami, či behom a Fitbit dokáže poriadne motivovať :) 


Ako som už spomínala, raňajkové kaše u mňa prevládajú a táto konkrétne bola z quinoových vločiek uvarená s hurmikaki
ktorú som si na záver posypala ešte granátovým jablkom a preliala kokosovým mliekom. Mňam!


Keď som bola vo Freshmarkete prvýkrát, veľmi mi tam zachutil obed, ktorý sme si so sesternicou dali. Bolo to v Hummus&Couscous Bar kde som si objednala Hummus Fallafel a to jedlo je fakt skvelé! Minule som mala cestu do Freshmarketu opäť a presne toto isté jedlo som si dala zabaliť domov, kde som si doň ešte prisypala granátové jablko a celé si to tak trošku spestrila :) Určite tam niekedy zájdite, keď budete mať 
cestu okolo. 


... a ďalšie fotky zo série InstaStory ... 


Tieto raňajky opäť vo forme kaše z červenej repy, ale tentokrát s granolou a preliate rastlinným mliekom :)


Mojím novým koníčkom sa stal jumping, ktorý si ani za nič nenechám ujsť, keď mám voľno :) Doslova som si ho zamilovala a na každú jednu hodinu sa veľmi teším. Trénerky sú fakt skvelé, stále pozitívne naladené a dokážu poriadne motivovať, aby sme šli naplno. Práve na Mikuláša si pre nás pripravila trénerka prekvapenie v podobe čokoládky, ktorú sme si mohli vychutnať po tréningu. Táto bola biela, ktorú my s histamínovou 
intoleranciou na rozdiel od klasickej tolerujeme a bola perfektná! :) 


Odo mňa je to na dnes všetko a vám prajem krásny zvyšok dňa :) 

1 komentár: