utorok, 14. marca 2017

sobota | raňajky | ♥ MONDIEU ♥

V sobotné ráno počas posledného víkendu sa mi konečne podarilo stretnutie so sesternicou, s ktorou sme trávili úžasné predpoludnie, ktoré som zachytila fotografiami aspoň prostredníctvom mobilného telefónu :) Stretnutie sme si dohodli na 10. hodinu a následne naše kroky viedli uličkou Starého mesta. Voľba, kam pôjdeme na raňajky bola jasná už od začiatku. Zvolili sme Mondieu, ktoré zatiaľ nikdy nesklamalo a ich raňajková ponuka je proste bezkonkurenčná ♥ Vybrali sme sa do prevádzky Mondieu Laboratoire, ktorá je podstatne väčšia než ďalšie prevádzky a celkovo sa mi tam aj atmosféra páči úplne najviac :) Reštaurácia bola v tomto čase úplne plná a tak sme mali veľké šťastie, že práve odchádzali ľudia od jedného stola, kam sme sa hneď usadili. Čašník nás nenechal dlho čakať a v priebehu niekoľkých minút pribehol s ich vynoveným menu, ktoré sme si so záujmom začali prezerať a premýšľať nad tým, čo dobré si vlastne dáme na raňajky :) Z času na čas si doprajem aj ja taký oddychový deň, kedy neriešim to, či to smiem, nesmiem, či budem mať z daného jedla nejakú reakciu alebo nie a snažím sa takýto deň si maximálne vychutnať s ľuďmi, ktorých mám rada. Neznamená to však, že si dám nejakú histamínovú bombu, pretože to by som potom v Mondieu strávila premýšľaním skutočne dlhý čas (tie ich sladké jedlá ♥ to jedia už aj samotné oči). Snažím sa vždy zvoliť niečo jednoduché, neprekombinované a ak je tam náhodou niečo, čomu sa skutočne vyhýbam, jednoducho si to objednám bez toho. Prišla som na to, že čím viac 
človek niečo rieši a neustále sa nad tým zamýšľa, tak tým je to horšie :)

Navštívili ste už Mondieu? Máte tam nejaké to svoje obľúbené jedlo? :) 

Viac fotografií po kliknutí na pokračovanie 


Bez poriadnej kávičky si moje ráno ani nedokážem predstaviť a inak tomu nebolo ani v Mondieu J
Kiki ochutnala ich špeciálnu kávu s čokoládou, no a ja som zvolila espresso lungo s mliečkom.

Na prevádzke Mondieu Laboratoire sme si mohli vyberať z ich vynoveného menu, ktoré zaviedli do ponuky len prednedávnom. Bolo mi trošku ľúto, že v ponuke nenašla croissant plnený miešanými vajíčkami, na ktorom som si pochutnala pri poslednej návšteve, no i napriek tomu mali výber pomerne bohatý a tak skutočne nie je dôvod na sťažovanie sa. Vyberať si môžete ako zo slaných, tak aj zo sladkých variácií a určite 
nezostanete nakoniec sklamaný, nech sa už rozhodnete pre ktorúkoľvek variantu J

Predtým, než sa vyberiem niekam najesť sa snažím vždy preštudovať menu a zloženie jedál ešte doma, 
aby som tam zbytočne nešaškovala s výberom. Nebolo tomu inak ani teraz a už dopredu bol môj výber jasný J

Že kombináciu sladkého a slaného milujem si mohli všimnúť všetci tí, ktorí ma sledujú už dlhšiu dobu. Pri tejto našej návšteve padla voľba na toast vo vajíčku s volským okom a rukolovým šalátom, ktorý som si napokon poliala celý javorovým sirupom. S Kiki sme sa na výbere jedla zhodli a tak sme si pochutnali na tom istom, hoci ona mala toasty ešte aj so slaninkou. Musím poznamenať, že Mondieu zase raz nesklamalo. 
Jedlo bolo hotová delikatesa a my sme si ho nevedeli vynachváliť. 

Vonku v ten deň krásne svietilo slniečko a tak sme sa rozhodli po takých skvelých raňajkách absolvovať aj krátku prechádzku po Starom meste. Prešli sme sa uličkami a napokon sme sa vybrali na Bratislavský hrad, kde sa to len hýrilo turistami. Na hrade som bola naposledy zo základnej školy, takže som si toho už veľa nepamätala a tak som si prechádzku užila J Jediným mínusom bol ten silnejší vietor, ktorý v ten deň fúkal, ale ani to nás veru neodradilo J

Počas prechádzky sme sa tak zarozprávali, že by padol celkom fajn nejaký sladký koláčik :) Obe zbožňujeme cheesecake-y a aby sme si na nejakom pochutnali, zašli sme najskôr do Urban House. Tu však bohužiaľ mali všetky koláčiky len s tmavou čokoládou, ktorú ja nemôžem a tak sme napokon skončili ako inak opäť v Mondieu, avšak tentokrát sme zašli na ich druhú prevádzku, kde sme si vybrali karamelový cheesecake, ku ktorému opäť nechýbala kávička. 


Pevne verím, že takýchto dní bude omnoho viacej, pretože takéto spestrenie popri pracovnom živote padne vždy veľmi dobre :) 
Už teraz sa teším, čo vymyslíme nabudúce. 

Máte nejaký nápad na dobré a pekné miesto v Bratislave, kde sa dá zájsť na dobré raňajky?
Za vaše odporúčania Vám budem vďačná, nakoľko by som rada zašla na nejaké nové miesto :) 

S pozdravom,
L.

1 komentár:

  1. Tie ranajky vyzerau tak dobre, nikdy som v tomto podniku nebola, no mozno by stalo za hriech navstivit ho v nejake pekne nedelne rano :)

    OdpovedaťOdstrániť