streda, 21. júna 2017

HIT recept: krémová kaša na horúce letné dni ♥


Premýšľate počas týchto horúcich letných dní, čo si pripraviť na raňajky? Nemáte chuť na horúcu ovsenú kašu? V tom prípade by som sa s vami rada podelila o tip na raňajky, ktoré poslúžia ako skvelá obmena oproti klasike a nepochybujem o tom, že si ich veľmi rýchlo obľúbite :) Pôjde o niečo medzi klasickou ovsenou kašou a "overnight oats", pričom ja tieto raňajky veľmi obľubujem a v posledných dňoch si ich pripravujem stále častejšie. Recept je veľmi flexibilný a tak môžete ingrediencie rôzne obmieňať a výsledkom bude vždy niečo "iné". Okrem
základného receptu sa vám posnažím spísať aj rôzne kombinácie, ktoré môžete vyskúšať a tak samy uvidíte, že sa nemýlim :) 


na 1 porciu

 40gr jemne mletých ovsených vločiek (ja osobne mám naradšej tie od Emca)
150ml vody/rastlinného mlieka 
150gr rastlinného jogurtu

na ozdobu: 
obľúbené ovocie
100% orechové maslo
kokosové chipsy

Môj tip č. 1: do kaše môžete počas varenia nasypať lesné ovocie, poprípade do nej môžete postrúhať napríklad: 
jablko, hrušku, karotku, cuketu alebo roztlačený banán.

Môj tip č. 2: do kaše môžete počas varenia prisypať napríklad: mak, karob alebo škoricu

Môj tip č. 3: v prípade, že vám mliečne produkty nespôsobujú tráviace ťažkosti,
použite miesto rastlinného jogurtu grécky jogurt (napr. Milko)

1. Do hrnca nasypete ovsené vločky, ktoré zalejete vodou alebo rastlinným mliekom a varíte do zhustnutia.
2. Počas varenia prisypte do hrnca za hrsť lesného ovocia, poprípade iné ovocie/zeleninu z uvedených vyššie.
3. Kašu miešate do zhustnutia a v prípade potreby ešte dolievate vodou.
4. Do misky s jogurtom nalejete ovsenú kašu a všetko spolu poriadne premiešate.
5. Krémovú kašu dozdobíte ovocím, kokosovými chipsami a orechovým maslom. 

Môj tip: ovsenú kašu si nezabudnite dosladiť javorovým/ďatlovým sirupom, agáve alebo medom. 


Tieto raňajky si pripravíte veľmi jednoducho a rýchlo aj pred prácou, takže sú ideálne aj so sebou do krabičky :)

Snáď sa vám tip na tieto raňajky páčil a prajem všetkým krásny zvyšok dňa!

S pozdravom,
Luci.

1 komentár: